Thursday, January 29, 2009

So you want to order a book!


Why would you? It's all in crazy moon language (Greek)!

Well if you insist, we can at least talk about it.

It would cost you 5 euros plus shipping to whichever crazy part of the world you're at. We'll have to sort this out between the two of us. I'm a virgin when it comes to shipping costs. Will you teach me?

You would pay me through paypal, optimally. Or you could entice me through promises of sexual favors that you'd think would never have to be acted upon to forgo currency for a time. But what if we perchance meet in the future?! Would you deny me then?

It's 60 pages. The full-page comics are from this blog (though delicately printed in their original resolution!) and there's a boatload of comic-strips I haven't posted here. The page-setting and graphic design has been handled by the wonderfully resilient and beautiful Anny (though you'd have to take my word for it) and the cover has been painted by the formidable German mountain of talent that is Ptoing (Sven Ruthner to his enemies) and you don't have to take my word for that, you can go over there and see for yourself! Lino-cuts now! There's even a professionally shot photo of me in there by Dominika Dzikowska (some of her work here). I find the photo to be wonderful, though some guys made fun of me for it in the festival. The women liked it though, I uh.. hope.

You may see its dimensions - for they are hefty and inconvenient for any but the most spacious bookcases - below:


Amebix + Bolt Thrower = B.F.F.E.

People tell me it's great. They have to, otherwise the charming person above in the photo with me breaks their kneecaps. Yes, while wearing that on his head.

I don't expect to sell more than 5-10 internationally since it's in Greek so I feel pretty alright with the idea of going to the post office these few times. Uh, actually I don't, that sounds really boring. That at the idea of shipping stuff I feel bored my true lack of ambition for success shows. Hey, you might have to wait a few days to get your order, actually. A week? If the weather is good, less because I go cycling with my dearest friend, Nick, towards the post-office when the weather is good.

But why would you want this anyway? Perhaps you should reconsider.

If you are dead-set about this you may leave me a message through e-mail. You can find my e-mail if you're reasonably crafty.

11 comments:

pan pan said...

low bap + heavy metal , would be more like it

slave to vertigo said...

@ pan pan: Γελά καλύτερα όποιος γελά με άσπαστα γόνατα.
Everyone should buy their own copy. I still have a tower of printed goodness in my bedroom. :-)

Lackey said...

It's okay because I am very patient. I will simply white-out these strange glyphs and carefully write in the English translation.

George said...

ΟΚ...Το 80% αυτού του αλμπούμ είναι αίσθηση οτί τίποτα από όλα αυτά που ζούμε δεν έχουν ένα ιδιαίτερο νόημα.Σου λέω ένα μεγάλο ΕΛΑ!!(στην αίσθηση)νιχιλισνός νομίζω είναι η λέξη.Σίγουρα υπάρχουν απειρα προβλήματα στις σχέσεις ,ατη λογική.,υπαρξιακά... στα πάντα.Κάμια λύση όμως δεν μας είπες..Κάτα τη γνώμη μου άμα 100% πίστευες αυτά που έφτιάχνες, τώρα θα ήσουν νεκρός(αυτοκτονία μαλλον).Τι σε έκανε να ζεις ΠΑΡΟΛΟ τον αχταρμά της ζωής δεν μας ειπες πάρολο το μέγεθος των 50 σελιδών.(Και μην νόμιζεις οτι ο επίλογος σε σώζει στον να το παιξεις"ο καλλίτεχνης που σας δείχνει την ΑΛΗΘΕΙΑ που εσείς οι παρακατιανοί δεν βλέπετε".Αύτος ο ρόλος είναι για μένα ο πιο παθητίκος.Παντώς οτι ακριβώς δείχνεις στο κομικ εγω το βλεπω και προσπαθω να το πολεμαώ,οχι τιποτα αλλο,ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ αν δεν το κανω!!Εσύ απλά με έκανες να νιώσω σκατα ....που ειναι το κάλο σε αυτο σε οποιοδήποτε βαθμίδα..εεε??φιλικά πάντα ,φιάχνω και γω κομικς.

Helm said...

Δεν έφτιαξα το κόμικ για να σου δώσω απαντήσεις σε τίποτε. Είναι αυταπόδεικτο το ότι υπάρχω ακόμα. Εσύ στα δικά σου κομιξ σου προτείνω να δοκιμάσεις να δώσεις απαντήσεις και να δεις πως αντηχεί αυτό μέσα σου. Δεν με ενδιαφέρει ο διδακτισμός. Άμα το προσεγγίσεις το ΖΧ σαν εγχειρίδιο_ζωής, είναι περισσότερο σαν εγχειρίδιο_θανάτου, ναι. Αλλά όπως είπα, είμαι ακόμα εδώ, οπότε μάλλον δεν ήταν αυτή η πρόθεση. Η υποκρισία (μου) δεν είναι η μόνη επεξήγηση αυτού.

Πάντως και που ένιωσες σκατά είναι καλλίτερο για μένα από το να μην είχες νιώσει τίποτε. Είσαι ακόμα εκεί και εσύ, έτσι;

George said...

Oοο ναι ζω!!!Αλλα θα με ενδιέφρε να μάθω τι απόσκοπας οταν σχεδιάζεις κομικ;Ίσως έσενα σε βοηθάει να τα βγάζεις από πανω σου....άλλα με μας τι γινεται;..δεν πιστεύω να ζητάς πόλλα απο εμάς.Απλα εχω δει πολλα έργα που πολυ κόσμος θα έλεγε μαύρα και απαισιόδοξα ή και καταθλιπτικα, παρολαύτα ολα εχουν καποια δώση από φως μέσα σε όλο αυτό το σκοτάδι.Το δικό σου είναι σκέτο....Θέλω να πω είναι, ο δρόμος που οδήγει πολυ κόσμο στην αυτοκτόνια.Περα απο ολα αυτα ειπα 80% γιατι κάποια μου αρεσαν..ας πουμε αυτο με τον παππου.Κάτα τη γνώμη μου ζούμε σε ένα κοσμο που το δύσκολο είναι να βρίσκουμε λόγο να ζούμε,δήλαδη πρέπει να ψάξουμε και να αγωνιστούμε γι αυτό.Και αυτο πιστεύω οτί έκανε οι ανθρώποτητα όλα αυτα τα χρόνια σαν αντανακλαστικο.Ειμαστε και καλόμαθημενη γένια παναθεμά μας και νομίζουμε οτι το δεδομένο είναι να είναι όλα τέλεια.Αν η γιαγια μου που εχασε στα 6 το πατερά της στα 11 τη μητέρα της και έχασε 3 αδέλφια στο πολέμο αφήνε να κύριαρχισουν οι άσχημες σκεψεις τώρα δεν θα ειχε παντρευτεί ποτε.δεν θα ειχα γεννηθεί ποτε ,δεν θα υπήρχαν 20 ατομα τώρα περίπου,και δεν θα ζούσε ένα σωρό πράγματα μετά.Τα φυτά που αναδείωνται προς στο φώς πάνε οχι προς στο σκοτάδι.Ειναι το σκοτάδι που ειναι πανευκολο να βρεις...ειναι παντου...παντου ...το φώς όμως ειναι το σπάνιο.Ισως να είμαι και γω καπως.Ίσως σε άλλα άτομα να βοηθούσε όπως ένα χαστούκι για να ξυπήσει κάποιος που ζει στο ζαχαρένιο βουνο.Αλλα το 99% των ανθρώπων δεν ζει στο ζαχαρένιο βουνο ..και παρά πολλοι βρισκονται σε καταστασεις που δεν μπορούμε να φανταστουμε ούτε στα χειρότερα μας όνειρα.

Helm said...

Καταλαβαίνω τι αναρωτιέσαι. Ποια είναι η χρήση της 'σκοτεινής' τέχνης. Η μόνη υποχρέωση της τέχνης είναι να παρέχει πρόσβαση. Όλα τα κομιξ που έχω κάνει ως τώρα παρέχουν πρόσβαση σε κάτι, μια μελαγχολία, μια μικρή ελπίδα, ένα κάτι αστείο, μια ξένη στιγμή, κάτι παράλογο, κάτι όμορφο (ελπίζω). Αυτές είναι οι σημειώσεις μου. Τις κάνω με κάποιο κόστος προσωπικό, δεν είναι εύκολες.

Δεν βλέπω το τι είναι τόσο αυτοκτονικό στο 'Εκτός Θέματος' πρέπει να πω, αρχικά όταν διάβασα το σχόλιό σου νόμιζα ότι ήταν για το δεύτερο μου άλμπουμ, το 'ΖΧ'. Αυτό ίσως να το αποφύγεις αν σου έπεσε βαρύ το 'Εκτός Θέματος'. Ή πάλι, ίσως όχι.

Τι να πω, εμένα μαρέσουν τα βαριά πράγματα στην τέχνη, μου αρέσει να συγκινούμαι, μου αρέσει αυτή η πρόσβαση. Με κάνει να νιώθω ζωντανός και ελπιδοφόρος και ενεργός. Καταλαβαίνω ότι εσένα ίσως όχι, αλλά δεν νομίζω ότι θα πεθάνεις κιόλας.

Δεν μου αρέσει η ιδέα ότι βγάζω κάτι από πάνω μου και αυτό πέφτει πάνω στους αναγνώστες. Τίποτε δεν 'βγαίνει' από πάνω μου, ακόμα πάνω μου είναι. Και οι αναγνώστες να πάρουν τις δικές τους ευθύνες για την μελαγχολία τους. Εγώ παρέχω πρόσβαση. Αν σε στενοχώρησε το 'Εκτός Θέματος' και δεν σαρέσει η μελαγχολία γιατί δεν σταμάτησες να το διαβάζεις στη μέση;

Για φως και φυτά και τέτοια θα προτιμούσα να αποφύγω την λογοτεχνική απάντηση. Ο σκοπός μου με το 'Εκτός Θέματος' ήταν να παρέχω πρόσβαση σε κάποια πράγματα τα οποία εγώ θεώρησα αξιόλογα. Η πρόσβαση δεν έκανε κακό σε κανέναν. Κανείς δεν αυτοκτόνησε επειδή διάβασε ένα ποίημα. Αυτοκτόνησε για τον Χ λόγο και υπήρξε και ένα ποίημα κάποια στιγμή που το το υπογράμμισε.

Αυτό που λες δε, "και παρά πολλοι βρισκονται σε καταστασεις που δεν μπορούμε να φανταστουμε ούτε στα χειρότερα μας όνειρα." δεν είναι αρκετό. Χρειάζομαι πρόσβαση. Κανε ένα κόμικ, δείξε μου τι θεώρησες αξιόλογο, δείξε μου τα χειρότερα μου όνειρα αν αντέχεις, πάρε τα ρίσκα σου.

Κατά τα άλλα είναι ακαδημαϊκό σχήμα το 'βάσανο του άλλου' και κάπως υποδόριο ρητορικά.

George said...

OK..sorry για όλο αυτό άλλα η πρόσκληση για οποιον θέλει να πει τη γνώμη του πάραείναι δέλεαστικη(σημείωση στο εκτός θέματος).Τώρα μια τελευταία ερώτηση...είναι λιγο κλισέ...ποιές θα έλεγες οτί είναι οι επιρροές σου ,ξέρω μπορεί να είναι απείρες,αλλά αν έπρεπε να σκέφτείς 5-6 καλλιτέχνες-έργα που σε ταρακούνησαν πολύ ..θα ήταν;;..(όχι αναγκαστικά κομικ) YΓ 1 Περί κηπουρικής και κάτι με πολέμους που έλεγα όντως ακούγονται κάπως παιδιάστικα και ψευτό-ρομαντικά αλλά νομίζω οτι μέχρι ένα βαθμό είναι απαραίτητα σε όλους,και βασικά όλοι τα χρησιμοποιουν είτε το ξέρουν ή και όχι...ΥΓ 2 Τώρα συγγνώμη αλλά έχω να πάω σε άλλον κομιστα να του τα ψάλω...teehee.Ήταν ενδιαφέρον..ευχαριστώ.

Helm said...

Οι επιρροές μου στα κομιξ είναι πολλές και διάφορες. Αν σε ενδιαφέρει, τσέκαρε Barry W. Smith από Αμερική, Andrea Pazienza από Ευρώπη και Yukito Kishiro από Ιαπωνία. Γενικότερες επιρροές, με έχει 'ταρακουνήσει' αρκετό Heavy Metal, οι My Dying Bride, οι Fates Warning, οι Lordian Guard.

Σε ευχαριστώ για την επικοινωνία, φυσικά.

George said...

Πραγματικά συγγνώμη που ξαναπρίζω,αλλά η Χρυσή Αυγή(νεο-ναζι!!!!!!) πήρε 7%!!Δεν νομίζεις οτί είναι καιρός να χρησιμοποιήσεις την καλλιτεχνική σου δεξιότητα και για λίγο διδακτισμό(όσο και αν τον απέχθάνεσαι)?καλό θα μάς κάνει.

Helm said...

Όχι δεν θέλω να κάνω μάθημα (πολιτικό ή άλλο) σε κανέναν μέσα από τα κομιξ μου. Αφού το θες, κανε το εσύ, Γιώργο.